У другій половині дня в багатьох магазинах Києва та інших міст України користувачі зіштовхнулися з проблемами під час оплати покупок картками ПриватБанку. Люди масово скаржилися на неможливість здійснити транзакції через термінали.
Про збій у роботі платіжної інфраструктури повідомив співзасновник Monobank Олег Гороховський. У своєму дописі він зазначив, що оплата картками в торгових точках ПриватБанку тимчасово недоступна через технічні неполадки у системі банку.
“Спостерігаємо проблеми під час оплати нашими картками в торгових точках Привату. Якісь проблеми у колег. Чекаємо на їхні коментарі”, – написав Гороховський.
Після деякого часу представник Monobank повідомив, що проблема була оперативно вирішена. Роботу платіжних систем ПриватБанку вдалося відновити, і транзакції знову проходять у звичайному режимі.
“Виправили”, – коротко повідомив він у наступному оновленні.
Офіційний ПриватБанк наразі не опублікував окремої заяви з цього приводу, однак користувачі в соціальних мережах підтверджують, що роботу терміналів відновлено.